HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • bombahoppa: Ki hogyan éli meg? vote4bombahoppa.blogspot.com/2019/12/road-trippin-ii-resz-ott-mari-malac.html (2019.12.29. 10:44) Disznóvágás szavakban
  • acerola: Ez így nagyon kemény tészta lesz. Legalább még egy deci tej kell bele. (2019.03.30. 08:49) Darázsfészek
  • Adél Varga: Szia! szeretném kérdezni, hogy az őz, vagy szarvas gerinc baj-e ha 10 napig áll a zöldséges nedves pácban? (2018.12.15. 23:04) Vadas őzgerinc knédlivel
  • firecrest: Gyermekkorom nyarait ott töltöttem, mivelhogy a szüleim onnét származnak. A rokonság egy része még ott él. Kellemes emlékek fűződnek ehhez a faluhoz. (2018.08.26. 20:15) Köröstarcsa
  • takacsveca93: Na én ugyanezt a receptet szoktam elkészíteni erdei gyümiből. Mindig vannak akciók nálunk a helyi hiperben :) www.ujsagomat.hu/auchan/ (2018.06.22. 14:11) Szamócás torta
  • *amari: @baby1953: Jó étvágyat kívánok! (2018.05.16. 08:09) Nyírségi húsgombóc leves
  • *amari: A lábos üzembe helyezése nekem is nehezen ment. 2-3 alkalommal kikentem étolajjal, 3/4-ed részig töltöttem fel vízzel, tettem bele egy evőkanál sót és lassú lángon elforraltam a vizet, majd amikor k... (2015.11.16. 20:22) A vaslábas
  • *amari: @Tina Recept: Köszönöm szépen! (2014.07.08. 20:26) Mese almás

Olvasóim

free counters

Képeim az indafotón

myTaste.hu">


2010.02.22. 18:50 *amari

A Feng shui növényei

Környezetünk harmóniájának kialakításánál fontos szerep jut a növényeknek. Segítenek a jó csi kialakításában, szimbolikus jelentésük pedig mindig hatással van ránk és az életünkre. A növények élőlények, melyek szaporodnak, növekednek, és kommunikálnak környezetükkel.

 
Évekkel ezelőtt bementem egy virágboltba vásárolni, és ott beleszerettem egy szarvasagancs páfrányba (Platycerium bifurcatum). Nézegettem őt, mosolyogtam rá, nagyon szerettem volna hazavinni, de akkor nem volt rá pénzem, így nélküle távoztam. Pár hét múlva újra arra jártam, és az én páfrányomat az üzlet egyik sarkában láttam meg félretéve, pár megtört levéllel egy kicsorbult cserépben. Nyilvánvaló volt, hogy kidobják. Ránéztem, és szinte éreztem, hogy azt szeretné, ha megmenteném őt, ha segítenék neki. Némi alku után, csekély áron enyém lett a csoda, hazavittem, átültettem, és kerestem neki egy jó helyet a lakásban. A páfrányom rövid idő alatt új leveleket kezdett növeszteni, és azt sugározta, hogy jól érzi magát. Engem mindig feltölt a jelenléte, gyönyörködöm benne, néha beszélgetünk is egymással, és gondoskodó szeretettel ápolom őt, ő pedig cserébe pozitív, jótékony energiáit sugározza rám.
 
 
Lakásunkban, irodánkban, üzlethelységünkben csak élő, egészséges növényeket tartsunk! Kerüljük a száraz, halott virágokat, amelyek elveszik az életerőt, de nem szerencsés a művirág sem. Tartsunk friss, színes, vágott virágot otthonunkban, de ha hervadni, fonnyadni kezdenek, azonnal dobjuk ki őket, mert a romlásnak indult virág negatív energiákat hoz létre. A mesterségesen kialakított bonsai növények a visszafogott fejlődést szimbolizálják. Bármennyire is értékes, a sok munkával kialakított szép növény, jelenléte a fejlődést, haladást gátolja.
Széles, kerek levelű növényeket válasszunk, a hegyes, tűlevelek fenyegető hatással lehetnek ránk. A kaktuszok különleges, csábító szépségűek, tüskéi azonban ártó energiákat sugároznak a zárt helységekben, viszont a kertben, udvaron őrző szerepet töltenek be.
 
 
Széles, kerek levelű növényeket válasszunk, a hegyes, tűlevelek fenyegető hatással lehetnek ránk. A kaktuszok különleges, csábító szépségűek, tüskéi azonban ártó energiákat sugároznak a zárt helységekben, viszont a kertben, udvaron őrző szerepet töltenek be.
A növények a fa elemhez tartoznak: ahogyan növekednek, fejlődnek, virágoznak, szerencsét, gazdagságot hoznak, értékes energiát adnak a környezetnek. A fák kertünkben csodálatos hatással lehetnek ránk, lombjai alatt megnyugvást találunk, törzsét átölelve feltöltődhetünk. Egy-egy nagy fa aurájában meditálni, ücsörögni igazán különleges élmény és megnyugvás a mai rohanó ember számára.
A szabadba ajánlott növények a borostyán, nyírfa, bükkfa, tölgyfa, diófa, fenyők, bambusz, bazsarózsa, pünkösdi rózsa, rózsa, magnólia, jázmin, nárcisz, tulipán, begónia, muskátli, búzavirág, krizantém, napraforgó, lótusz. Lakásunkba tehetünk aszparáguszt, bambuszt, flamingóvirágot, begóniát, zöldikét, cikláment, de nevelhetünk narancs és citromfát is.
Bármilyen növényt is választunk magunknak, csak olyan növényekkel vegyük körül magunkat, amelyeket szeretettel tudunk gondozni, ápolni, táplálni, mert meghálálják a gondoskodást, erőt, energiát áramoltatnak felénk.
 

Szólj hozzá!

Címkék: csi fa kaktusz energia tulipán rózsa növény muskátli bambusz feng shui borostyán nyírfa nárcisz szarvasagancs páfrány platycerium bifurcatum búzavirág cikláment


A bejegyzés trackback címe:

https://amari.blog.hu/api/trackback/id/tr431781661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása